Teen Wolf 3. Sezon 1. Bölüm izle
TEK PART
Sorun Bildir
Sinema Modunu Açın
Sinema Modunu Kapatın
Film Hakkında 52 Yorum yapılmış
ümit
1 sene önce
yazdı

3. sezon nezaman başlar tam olarak

    Murat
    11 ay önce
    yazdı

    3 haziranda 3.sezon başlıcak

    suat kayabaş
    11 ay önce
    yazdı

    ben teem wolfu çok seviyorum inşallah başlar ve ileenleri şaşıratacak bir şeylerer yapar bence derek heyl yerine skat mekkol olmalıydı alfa bence bu sezonda
    derek ölür skatın arkadaşı ölürveterine alfa olur

    DENİZ♥
    11 ay önce
    yazdı

    arkadaşlar teen wolf 3sezon 04 haziran 2013 salı günü yayınlanacaktır

admin
1 sene önce
yazdı

2013 yazında ama kesin tarih belli değil.

necdet
1 sene önce
yazdı

2.sezonda bi alfa sürüsünden bahsediyo şimdi eğer bi tahmin üretmek gerekirse tahmin şu: alfalar en az 5 kişiden oluşur derek bi alfa olduğu için derek e alfa sürüsüne katılmalarını söylerler ama derek katılmaz sonra scott o alfa sürüsünden birini öldürerek bi alfa olur hatırlatıyım bi alfa olmak için bi alfa öldürmek lazım ve muhtemelen stiels bi beta olucak veya bi omega burda görünene göre alison taşındı veya ayrıldılar ama alison scott ı unutamıcak tekrar çıkmaya başlıcaklar ve bide %100 lidya stiels ile sevgili olucak ya jackson ölücek yada ayrılcaklar ve 3.sezon fragmanına göre derek in kız kardeşi tekrar yaşıcak

    ali
    11 ay önce
    yazdı

    yuh! böyle olursa çok ilginç ve güzel bi sezon olur inanılmaz ya dahşet olur :D

kaan
1 sene önce
yazdı

arkadaslar dizi amerikada 1. bolumu yayınladı altyazısız yayınlama şansınız varmı?

fırat
1 sene önce
yazdı

Beyler Deregin Evini Patlatan Kız Bölüm Sahnesi Teen Wolfe Ait Degildir . Number 4 diye Bir filmden alıntıdır . Kzın Motora Bindigi Sahnede Teen Wolf e Ait Degildir Dedim film me Aittir..
Bilin İstedim … :D

ayşe betül
1 sene önce
yazdı

yeni sezonla ilgili birşey koymamışlar eski bölümlerden parça parça görüntüler

    Melik GÖLBAŞI
    11 ay önce
    yazdı

    merhaba yeni sezon 3 haziran pazar günü saat 23 te başlıyor.

Umutcan Kars
1 sene önce
yazdı

3. sezon tam olarak ne zaman başlıcak ya ona göre söyleyin o zaman girim internette 3.sezon onayı alındı diyo açıom hep fragman karşıma çıkıo ne yapcazki söylesinler artık

    serkan çelik
    11 ay önce
    yazdı

    keşke necdetin dedigi gibi olsa scoot hepsini öldürür alfa olsa deregide hafife almayalım kimdedi derek ölcek diye derek ölmez o zaman filim biter salaklar

ARDA İLYAS KÜÇÜKARDA
1 sene önce
yazdı

.3 sezon ne zaman başlar çok merak ediyorumm ????

Sadık
1 sene önce
yazdı

Teen Wolf 3.sezonu Haziranın 3.unde cıkcakmış.

mert
1 sene önce
yazdı

ya alison ile scott cok yakısıyolar keske ayrılmasalardı ama gene sevgılı ollurlar ınsallah bırde 3.sezon cok merak edıyorm evdeki camları kırcaktım nerdeyse sezon finalini izledimde 3sezon hmn baslasa artık be

XrwSi
1 sene önce
yazdı

megan foxun kana susadim filminden kesitler var offical olması imkansız :(

caner
1 sene önce
yazdı

3. sezon çok dehşet olucak elfa sürüleriyle mucadele olucak ve bizlerde merakla bekliycez ama alfalar biticek bu duruma göre çünkü baştakiler zordu en şaştakiler denyimliydiler bunlar ise onların bi altı olucak diyorum arkadaşlar

Tuhancan
12 ay önce
yazdı

Admin Birşey Sorcam Hangi Kanalda Cıkıyor Bu Film

tunahan
11 ay önce
yazdı

nevcat bak sate n scoot kendi sürüsünü oluştarabilicek birisi dizidede derek

sölüyo 2. sezonda bütün bölümleri izle öyle yorum yap

    Ebru
    11 ay önce
    yazdı

    TUNAHAN HAKLI :D Ya bişi sorucam tunahan senin soyadın ne çünkü benimde bir arkadaşım var bu diziyi seven ve aynı isimle eğer bu siteye bidaha girersen lütfen cevapla merak ettimde :D :D

aykut
11 ay önce
yazdı

teen wolf’ün 3.sezonu cıkınca 4. sezonu yazın 2.sezon bitince cok beklettiniz merak içinde bekliyorum 3. sezonun açılmasına

hamza sayın
11 ay önce
yazdı

bnce alison ısaac la swgili olucak sonrada deregin kız kardeşi dergi öldürcek
scott alpha olucak stiles omega scoota’a yardım etcek alphaları öldürmesine scoot la da deregin kız kardeşi sevgili olucak

    murat
    11 ay önce
    yazdı

    traileri izlemişsin

    MelihAslan
    11 ay önce
    yazdı

    Öyle bir şey olması imkansız tamam Scott alpha olabilir stileste omega veya beta ama allison ısaacla çıkmaz , çıkarsa zaten scott onu öldürür !

    Ercan Arslan
    11 ay önce
    yazdı

    bunu olması imkansız bişey

Kerem
11 ay önce
yazdı

Bişiy sorsam hangi kanalda olucak

Melek
11 ay önce
yazdı

Bu ne yaaa??? Hani 3. sezon 1. bölüm????? Bu saçma videoyu aramadım ben! Yoksa yok diyin ayıp olmuyo mu yalandan yere 3. sezon yazıyosunuz…

fatih
11 ay önce
yazdı

ya yayılıycaksanaız adam gibi yayınlayın bi bu igrenç videoyu istemedik

ilayda sodacı
11 ay önce
yazdı

hanii nerde

hale ahsen babar
11 ay önce
yazdı

arkadaşlar 3. sezon 1. bölüm 2 haziran saar 23.00 da cnbc-e de yayınlandı haberiniz olsun

    yasin
    11 ay önce
    yazdı

    saol bi daha ki bölüm haftaya pazr mı başlıyacak

    veli yılmaz
    10 ay önce
    yazdı

    2.sezon çıkıyor cnbc-e de bu hafta baktım 3. Sezon cıkmıyor

yasin
11 ay önce
yazdı

bu film gibisi yok heyecanla yeni bölümü izleyeceğim.

ali
11 ay önce
yazdı

film neredde bu gün 4 haziran

kımyager
11 ay önce
yazdı

ya bız turkuz kardesım ya altyazı koyun suraya bıde

Cagdas yaman
11 ay önce
yazdı

Müthiş bir baslangıc.muazzam bır sezon olucak…

allison cheksen
11 ay önce
yazdı

3. sezon 1 .bölüm varda neden 3. sezon 2. bölüm

burakcan
11 ay önce
yazdı

1,2,3 part aynı

elefan@hotmail.com
11 ay önce
yazdı

Vay be süper bir bölümdü…

elefan
11 ay önce
yazdı

Ya arkadşlar herkes bi tutturmuş derek ölücek diye.
Scott’u en başta bela (alfa)amcasından koruyan kimdi?
- DEREK
Scott’ın başı her belaya girdiğinde yardımına koşan kimdi?
-DEREK
Örneğin Alisun’un annesi Scott’ı öldürmeye çalışırken Scott’u kurtarmak için Allison’un annesini ısırdı. Onu kurtarması gerekmiyordu ama Derek Scott’ı kurtardı.
Derek ne kadar sert çocuğu oynasada içindeki iyi çocuk her zaman Scott’ı koruyor. Nedenini henüz bilmiyorum ama Derek’in sürekli Scott’ı koruduğunu düşünüyorum.Derek belkide Scott’u hiç sahip olamadığı erkek kardeşi gibi görüyor olabilir. Onun da herkes gibi bir aileye ihtiyacı var…

Alihan
11 ay önce
yazdı

Arkadaşlar PART’lardan değil direk 720P Yazan yerden açarsanız görüntü kalitesi mükemmel ve aynı vb derdiniz olmaz.
Ve muhteşem bir başlangıç geldi devamıda böyle gider inşallah yapımcları tebrik ediyorum.

talha
11 ay önce
yazdı

O My Gat :D Süper Yaa :D

furkanbayrak
11 ay önce
yazdı

iyi güzel de jacson ortalarda yok nası iş o degişik bi kurda donmuştu mavi gözlü.

derekseviyorum
11 ay önce
yazdı

süpeeeer bir başlangıç.ama en olmadık yerde bitiriyolar ve cok kısa sürüyor.TYLER HOECHLIN I love you .d.d

derekseviyorum
11 ay önce
yazdı

I LOVE YOU TYLER HOECHLIN

gffd
10 ay önce
yazdı

This video has been removed from public access. dedi ne yapmalıyım

    İbo Yağız
    10 ay önce
    yazdı

    part 2 iz izle kardeş .

Cagdas yaman
10 ay önce
yazdı

Admin yeni bolumler tam olarak hangi gun saat kacta yayinlanacak bilgi verirmisin…

    veli yılmaz
    10 ay önce
    yazdı

    Teen wolf 3. Sezon hangi kanalda hangi gün ve saatte yayınlanıyor
    Please

sefa burak bakar
10 ay önce
yazdı

daha yayınlanmayan bölümleri izledim genç kurt yayınlama sitesinin şifresini kirdım istersem filmde oyun cu olarak oynarım bilgi sayar kamerasıyla ken dimmi çekip filmmlere foto montaj yapa bilirim çok kolaydı

ali azad yakut
10 ay önce
yazdı

acayip güzel bi film ama ben o veterinerin tam ne olduğunu kestiremedim ve bide o alfa gurubundan bi kız derek’in kız kardeşi

Benzer Filmler
The Mentalist 1. sezon 22. Bölüm
İZLENME:176
The Mentalist 1. sezon 22. Bölüm
The Mentalist 1. sezon 22. Bölüm

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/diziizle/public_html/wp-content/themes/baymovie_v2/functions.php on line 1057
Kavak Yelleri 84. Bölümü Sezon Finali bedava izle
İZLENME:360
Kavak Yelleri 84. Bölümü Sezon Finali bedava izle
Kavak Yelleri 84. Bölümü Sezon Finali bedava izle

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/diziizle/public_html/wp-content/themes/baymovie_v2/functions.php on line 1057
Kavak Yelleri 63. Bölümü bedava izle
İZLENME:345
Kavak Yelleri 63. Bölümü bedava izle
Kavak Yelleri 63. Bölümü bedava izle

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/diziizle/public_html/wp-content/themes/baymovie_v2/functions.php on line 1057
Pis Yedili 26. Bölüm izle
İZLENME:114
Pis Yedili 26. Bölüm izle
Pis Yedili 26. Bölüm izle

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/diziizle/public_html/wp-content/themes/baymovie_v2/functions.php on line 1057
sağlık sitesi doğu haber yazar film izle